пʼятниця, 17 червня 2016 р.

Рекомендації ЮНЕСКО щодо ІКТ-компетентності вчителів




ЮНЕСКО у співпраці зі світовими лідерами промисловості та провідними експертами у сфері ІКТ розробила міжнародний стандарт «Структура ІКТ-компетентності вчителів» (далі — Структура), який визначає компетенції вчителів, необхідні для ефективного навчання з використанням ІКТ. Відповідно до рекомендованої ЮНЕСКО Структури вчителям недостатньо бути компетентними в галузі ІКТ і здатними навчати цього учнів. Учителі мають допомагати учням не просто навчатися з використанням ІКТ, а робити це творчо, розвивати співпрацю та вміння вирішувати проблеми, щоб у майбутньому стати ефективними громадянами та працівниками. Структура покликана допомогти кожній країні розробити всеосяжну національну стратегію та відповідні стандарти у сфері ІКТ-компетентності вчителів, і має розглядатися як важлива складова генерального плану впровадження ІКТ у навчально-виховний процес У Структурі передбачено три різні підходи до навчання (три послідовні етапи розвитку вчителя). Першим із них є підхід «Технологічна грамотність», за якого учні навчаються використовувати ІКТ для ефективнішого навчання. Другий — «Поглиблення знань»: дає учням змогу набувати глибоких знань зі шкільних предметів та застосовувати їх у вирішенні складних проблем реального життя. Третій підхід — «Створення знань»: забезпечує набуття учнями, у майбутньому громадянами та працівниками, навичок створювати нові знання, необхідні для побудови більш гармонійного, досконалого та заможного суспільства. Цей документ — продукт багаторічної співпраці ЮНЕСКО, CISCO, INTEL, ISTE і Microsoft. Він підготовлений з урахуванням рекомендацій фахівців у галузі інформатизації школи і безпосередніх користувачів попередньої версії в різних країнах світу. Праця доповнена прикладами навчальних програм і вимог до перевірки ІКТ-компетентності вчителів для розділів «Застосування ІКТ» та «Освоєння знань». 

Немає коментарів:

Дописати коментар